שיווק וידאו בפייסבוק


השיווק בפייסבוק ובמדיה חברתית, מסייע להגברת החשיפה לאתר שלך ולהגדיל את התנועה הנכנסת אליו.
השיווק בפייסבוק ובאינטרנט משמש לקדם עסקים ברשת החברתית ובעיקר בפייסבוק כדי ליצור נוכחות לעסק או המותג. כמו-כן, מסייע לקידום אורגני של העסק שלך באינטרנט השיווק בפייסבוק עם וידאו . הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט דואגות תמיד להתעדכן, להתחדש, ולשנות לנו כל פעם מחדש את הרגלי הגלישה שאנו רגילים אליהם באינטרנט. פייסבוק מחזיקה בכמה ממאגרי המידע הגדולים ברשת גם בזכות זה שהיא מחזיקה באינסטגרם ווואטסאפ.




מדוע צריך קידום בפייסבוק עם וידאו?

הינה כמה סיבות טובות מדוע כדאי לכם להשקיע מהזמן היקר שלכם כדי לעשות שיווק ופרסום בפייסבוק עם וידאו:


1. מעל 4 מיליון משתמשים פעילים בחודש במדינת ישראל קל לתפעול ונגיש מחזק את התדמית החיובית של העסק דף עסקי מקודם טוב יותר בתוצאות חיפוש האורגניות בגוגל (תחת הביטוי של שם העסק) יצירת קשר ישיר עם לקוחות הקצה ע״י צ׳אט של דף הפייסבוק ויראלי – כל תוכן בין רגע יכול להחשף לאלפי אנשים בזכות התוכן שלו ושיתופים של גולשים מחיר פרסום נמוך ביחס לשאר שטחי הפרסום במדיה הדיגיטלית – מידע נוסף על מחירי פרסום בפייסבוק.
2. פילוח קהל יעד איכותי וממוקד ע״י גיל, מין, איזור, מגורים, תחומי עניין וכו דוחות ביצועים ומעקב אנליטי רימקטינג לשיווק מחדש של העסק או המותג שלך ברשת. שיווק וידאו באינטרנט , שיווק בפייסבוק.
שיווק דיגטלי(וידאו) לקידום אתר

בפייסבוק ישנם 3 ערוצים פעילות עיקרים שיכולים לשמש אותנו לטובת קידום העסק מבלי לעשות קידום ממומן ועלינו להכיר אותם.



פרופיל פרטי: הפרופיל משמש אותנו ליצרת קשר עם חברים, העלת פוסטים ותמונות, לייקים לדפים עסקים, דיונים בקבוצות, אירועים ועוד פרופיל מוגבל עד 5000 חברים אך, ניתנת לו האפשרות גם להשיג עוקבים שאינם חברים. דף עסקי: משמש ליצירת אוהדים/ לייקים לקידום העסק ברשת ובפייסבוק בפרט קבוצות: קבוצות בפייסבוק מאחדות אנשים העוסקים בנישה מסויימת או במטרה מסויימת.



סיכום:

השיווק בפייסבוק עם וידאו לאחר צילום בוידאו מביא יותר תנועה (טראפיק) לאתר או העסק שלך ומחזק את התדמית של העסק או המותג באמצעות מודעת פייסבוק טובה עם מסר או תוכן שיווקי


עיצוב אתרים ושיווק בפייסבוק עם וידאו ובאינטרנט השילוב המנצח לקידום ושיווק העסק שלך באינטרנט על מנת להביא לך יותר לקוחות ויותר פניות כיום, כולם נמצאים בפייסבוק. תרצה או לא תרצה הקהל שלכם נמצא שם. כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק שישרת את המטרה שלו לקידום העסק. ישנם עסקים שצריכים פייסבוק כדי להביא לקוחות חדשים, וישנם עסקים אחרים שצריכים דף עסקי כדי לחזק את התדמית, מודעות למותג, ובין היתר לתת שירות לקוחות ע״י שימוש בדף הפייסבוק העסקי.

לאחרונה, הרשת החברתית פייסבוק השיקה רשמית את Watch, פלטפורמה חדשה, שתופיע בצורת לשונית נוספת באפליקציה, תאפשר לצרוך תוכן וידאו מקורי ותהיה זמינה בדסקטופ, במובייל ובאפליקציות הטלוויזיה של פייסבוק. כבר עכשיו ניתן לצפות בפייסבוק בווידאו באופן רציף (כאשר נכנסים לסרטון יש אפשרות לגלול למטה ולצפות בסרטונים דומים) אך הפלטפורמה החדשה אמורה להציג גם תוכן מקורי בצורת סדרות עם פרקים, בדומה לשירותים כמו נטפליקס והולו בארה"ב. על פי דיווחים, פייסבוק משלמת ליצרני תוכן כמו באזפיד, ATTN ו-Group Nine Media שיצרו תוכניות עבורה, כמו גם Business Insider, נשיונל ג'אוגרפיק, Mashable, וה-NBA. לחברות יהיו זכויות על חלק מהתכנים, אך צריכתם דרך פייסבוק תהיה חינמית. הגולשים יוכלו ליצור רשימת צפייה אליה יתווספו אוטומטית פרקים חדשים מהתוכניות שהם צופים בהן, לתת פידבק לתוכניות באמצעות תגובות ו-Reaction Buttons (ולצפות בפידבק שנותנים גולשים אחרים תוך כדי צפייה בתוכנית) וכן להצטרף לקבוצות שעוסקות בתוכניות. נכון לעכשיו, הלשונית של Watch תהיה זמינה רק לחלק קטן מהמשתמשים; אך פייסבוק מבטיחה שהיא תיפתח לכולם בשבועות הקרובים. על פי Business Insider, החברה הציבה את 28 באוגוסט כתאריך היעד להשקת השידורים המלאים. בעל עסק אם אתה רוצה יותר לקוחות ויותר פניות לעסק שלך צור עימנו קשר ונשמח לסייע לך עם עיצוב ובניית אתר ושיווק בפייסבוק עם וידאו, (אנימציה ווידאו) שייסיעו לך בקידום האתר שלך באינטרנט ובהבאת יותר לקוחות לעסק 050-8509799, 03-5490001